090919

Åhhh va skönt det var att bara ta det lugnt igår kväll! Såg en film på tv (minns inte vad den heter) som var helt ok och sen gick vi och la oss. Så himla skönt.. idag känner jag mig som en ny människa! =) Tog en ordentlig sovmorgon också.. hihi.
Nu håller jag på att tvätta och städa lite. Sen tänkte jag baka lite.. dumle muffins och kanske hallon grottor. Mums!

I morgon blir det förhoppningsvis att kakla.. älsklingen ska visst festa ikväll. Och igår var vi för trötta.

Hmm.. tvättar säng kläder och sånt nu som jag hade tänkt hänga ut så det torkar lite snabbare men nu blev det ju helt målning och slutade blåsa. Hade ju varit perfekt om vädret innan hade hållt i sig.. sol och lite blåst.. då hade tvätten torkat fort. Suck.


India älskar när vi har myskväll på soffan =)


Fast ibland blir det lite för varmt under täcket så då måste man lägga sig ovan på istället.


Vad ska ni göra ikväll då? Själv har jag inga planer än så länge..

Kram

-------

By the way... dumle muffins är gryymt gott! =)
Ska nog följa min älskling och provköra en cross snart.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej Mysmia! Idag ska jag pa 80 minuters massage!!! Ryan overraskade mig igar kvall med ett presentkort... (du kan lasa mer pa bloggen) och idag ska jag stada, fixa lite infor Prag/Tysklands resan pa torsdag, surra lite med Marie och ikvall har jag ingen aning om vad som hander. Skulle vara mysigt o hitta pa nat med Ryan... men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta pa! Susi och Franz ar i Tyskland nu sa det kanns varsta lyxet att vara heeelt ensamma! :) Puss pa dig o ha en mysig lordag kvall

2009-09-19 @ 15:37:52
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miii

Skönt med ledig helg för dig gumman! :) såg magnus på jobbet idag, han var o handla en sväng. ikväll blir det lugnt,vi ska nog se nån film bara o mysa på :) ha en mysigt kväll ni med! får ses till veckan nån kväll :) pöss

2009-09-19 @ 20:09:44
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär :) Haft en bra dag ?

2009-09-20 @ 20:13:44
URL: http://haidis.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0