090915

Jahapp.. vad har hänt idag då? Hmm.. jag har jobbat 9-13.45, efter det handlade jag lite snabbt och sen for jag till poppen för att kolla när han hade tid att göra min tattoo. Och han är i princip fullbokad till i mars!!! My god..
Men eftersom att min är relativt liten och jag vet precis hur den ska se ut och vart den ska sitta och så, så om jag har tur så kanske han kan klämma in mig nånstans inom nån månad. Hoppas verkligen det! =)
Han tog mitt namn och nummer och sa att han skulle ringa så nu håller jag tummarna.. hihi.
Fast min älskling tycker inte riktigt att jag ska göra en till tror jag.. han förstår inte det roliga med tatueringar =) Men han tycker om mig ändå som tur är.. hihi =)

Efter poppen for jag hem och lämnade maten och hämtade India sen for vi till huset och tittade på när husse bråkade med gräsklipparen. Sen kom Sara och lilla Ebba och vi surrade ett tag och tittade på bussar och moppar =)
Sen tog jag och India en cykel tur.. hur mysigt som helst. Och sötnosen verkade tycka det var roligt att få springa av sig och spana in den nya omgivningen. Min lilla älskling.
Jag tyckte tom att det var lite roligt att cykla!

Efter en taco middag så har jag bara legat på soffan och vilat.. är heeelt slut. Vet inte vad det är riktigt.. men alla andra är ju förkylda så det är bäst att jag vilar och samlar krafter så kan kan mota en ev förkylning i dörren =)

Nu ska jag fortsätta slappa på soffan med SATC! =)

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0