090910

Åh va skönt att vara ledig idag också =) Ska snart göra ett ryck och städa och tvätta.. idag borde ju tvätten torka fort om man hänger ut den! Om den inte blåser bort då förstås =) Jädrans vad det blåser!
Ska ta och äta lite lunch också.. magen kurrar som bara den. Vet inte vad det är men jag har varit hungrig och törstig hela tiden senaste dagarna. Iof så är jag ju alltid hungrig och äter hela tiden så det är ju inget ovanligt egentligen då men törstig brukar jag då aldrig vara.. och igår drack jag säkert 2 liter! Och det är massor för att vara jag..i vanliga fall är jag typ en kaktus =)


Såhär blev iaf slutresultatet av färgningen igår =)
Har fortfarande inte orkar platta håret så det är finare
i verkligheten =)

Shit pommes va India löser päls nu!! Hon kommer ju fasen att bli helt kal om hon fortsätter så här =)
Trodde dom lösa stråna skulle blåsa bort n är hon var ute i blåsten men tydligen så rev den bara lös mer.. får ta och borsta henne ordentlig sen!

Nä nu ska jag ta itu med tvätten!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

ja men de blev väl bra? :) ser inte så mycket på bilden eftersom du lutar fram också, men vad tycker du själv? jag har kvar de mörka att färga på mitt hår.. :) kram

2009-09-10 @ 20:25:51
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0