Seg startad idag..

Åhh.. var trött hela dagen igår och idag vill jag inte riktigt komma igång känns det som. Jag som har varit så duktig senaste tiden och kagt mig i vettig tid på kvällen och vaknat av mig själv helt utvilad vid 9-9.30 på morgonen. Riktigt bra.
Jaja.. är väl nåt tillfälligt. Har jus ovit lite konstigt 2 senaste nätterna också så.

Idag är det jobb som gäller.. usch usch. Känns inte ens som att jag var ledig igår när jag ändå var tvungen att stiga upp och åka på de där jäkla kursen! Var ju inte direkt så att man lärde sig nånting nytt.
Men nu är det ju bara idag och imorgon kvar och sen är det heeelg =)

Är snart klar med badrummet i lill huset också! Wii!
Längtar så mycket tills vi får flytta in.. ska bli så himla mysigt. Fast då börjar ju också det riktiga jobbet men det ska bli roligt =) Är ju vårat hus vi bygger!!

Har ätit smulpaj till frukost och nu ska jag ta och hoppa i duschen..
Måste hinna in till stan och köpa mat till India också.

Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

jo kul när ni e klar med lillhuset :) när planerar ni att flytta in där? :) kram!

2009-10-01 @ 17:09:40
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0