Nu går flyttlasset!!

Nu håller vi för fullt att flytta ut från ön och in i lill huset i trångfors! Och fyyy faan va jobbigt det är! Visst är det ju skitkul och så också men just nu känns det mest jobbigt :)
Är ju som så mycket annat i helgen också så jag håller på att stressa ihjäl mig..
Nu sitter jag iaf ute på ön och väntar på tvättmaskinen och lite annat, håller på att packa ner alla köks grejer också.
Lite jobbigt också när det inte är 100% färdigt lillhuset heller.. men grymt kul.
I natt blir första natten i huset :) Himla mysigt.

I morgon blir det att festa.. ska bli så sjukt jävla kul :) Hoppas bara att jag har kvar lite energi till det då också.. hihi. Massor med grejer kvar att göra i morgon också.. ojoj.. dygnet skulle behöva många fler timmar.

Nu ska jag återgå till packandet och sen dra iväg till trångfors och förhoppningsvis har älsklingen skruvat ihop sängen så jag får sooova! :)


Hoppas ni har en bra fredagkväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

woho! hur känns de nu då?=)

2009-10-31 @ 11:42:35
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

hihih himla kul för er :) kändes det bra att sova där då första natten? spännande...

2009-10-31 @ 13:55:23
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag forstar att det mycket med att flytta.. jag flyttade tva ggr i Ostersund nar jag pluggade och da hade jag bara grejer for en liten lagenhet och det var det varsta jag nagonsin gjort.. fy for att flytta alla grejor, men nar det ar fardigt ar man glad :) Men det ar anstrangande.. hoppas ni far kul ikvall gumman! Halsa alla fran mig!!!!!!!!!!!

2009-10-31 @ 14:31:16
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej Mia! Nu skulle du allt vara stolt over mig! Jag har raddat tva sma kattungar. Jag hittade dom ute vid Boulder Junction,deras mamma blev overkord av en bil och dom var 4 sma syskon men jag hittade bara tva......

2009-11-03 @ 02:27:02
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0