Helt otroligt söta!!

Måste bara skvallra om vad vi gjorde igår kväll =)
Vi var ut till stallet här på ön och hämtade Magnus bror för han hade låst in bil nycklarna i bilen så vi skulle skjutsa hem honom så han kunde hämta reserv nyckel. Iaf.. dom som äger stallet har precis fått valpar! Och vi fick gå in och hälsa på dom =) 10 dagar gamla var dom, 7 stycker helt sinnessjukt söta små mirakel. Är nog bland det finaste och sötaste jag nånsin sett. Stod och höll i en och myste med den och den var så liten så den kändes knappt i handen =) Kommer såklart inte ihåg vad rasen heter just nu.. men men.
Det kan jag lova var riktigt mysigt för mitt hund älskande hjärta!

Efter det for vi och hyrde en Johan Falk film och slappade i soffa. Hade en jäkla mensvärk så jag var nog rätt tråkig igår. Vi var bjudna på fest i Bodsvedjan men jag orkade inte fara när jag hade så ont. Sen kunde jag ju ändå inte festa när jag hade tagit tabletter. Det får bli en annan gång.
Vaknade i natt också av en jäkla värk.. det hatar jag verkligen.. att bli störd av det när jag sover!
Brukar oftast väcka Magnus så får han gå upp och hämta tabletter och värma värmekudden.
Min älskling <3

Idag blir det nog också en lugn dag. Är ju utan bil nu när den har pajat och Magnus är i Trångfors och jobbar på, så jag är som fast här ute på ön. Men det gör inget.. tänkte städa och fixa och vill jag iväg så får jag ringa så kommer han och hämtar mig =)

Nu ska jag rulla ur sängen och göra mig nå "frukost" =)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram



Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

kör på en ljust rosa som du även kan ha på läpparna och på kindbenen =)

2009-10-20 @ 21:17:10
URL: http://micromiss.se

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0