Full fart mot helgen =)

Fyy tusan va jag längtar tills nästa helg :) Ska bli riktigt riktigt kul! Synd bara att det är en vecka kvar.
Håller på att planera lite iaf.. hehe ;)

India är inte lika halt längre, himla skönt. Ser mycket bättre ut på tassen nu.. är bara lite mörk rosa nu. Såpvattnet gjorde susen så jag misstänker att det bara var nån typ av eksem, vi hade ju varit ute rätt mycket och nu när det är så blött och trist ute så är det ju lätt hänt att nåt sånt dyker upp.
Tur att hon är så otroligt snäll och accepterar att sitta med tassen i såpvatten =) Min fina lilla hund <3
Protesterar inte det minsta.. lyfter bara upp tassen ibland och undrar hur länge vi ska sitta sådär egentligen =)

Igår hade vi myskväll jag och min älskling. Taco middag med päronhalvor med smält after eight på och vin.. himla mysigt!

Idag blir det jobb för min del.. 16-21 så det är ett slö pass men ändå. Magnus är i trångfors och ska sätta upp varmvatten beredaren =) Iiihh.. nu är det nära!! =)

Nu ska jag äta och sen göra mig klar för jobbet.

Vad har ni gjort i helgen?

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0