Färdig kaklat!

Wiihoo! Nu är allt kakel äntligen på plats i badrummet, nu är det bara fogen kvar och så att inreda och sätta dit varmvatten beredare och rör och såna saker. Men det tar sig och det blir så himla fint.




Är ju som sagt inte helt klart men man ser ju hur det kommer se ut iaf =)

Har stått och skottat sand också.. himla tungt. Kommer nog ha träningsvärk imorgon..
Men nu är gropen som dom grävde när dom skulle byta vattenavstängaren igengrävd. Tur det för nu börjar det bli rätt stor risk att det fryser sönder annars. Skönt att ha det ur världen.
Måste ju snart planera in en ikea sväng också och inhandla lite inredning till lillhuset.. kul kul. Fan va jag längtar! =)


Gav India en sån där "godis boll" ni vet en sån där som man stoppar in godis i och så ska hon rulla omkring den så trillar det ut en godis lite då och då. Bara det att hon blev helt muppig... och gapade och skrek när hon lekte med den. Så söt =) 


Bollen låter också lite när man rullar på den.. så dom där konstiga ljuden är India oskyldig till =)


Nä.. är himla trött så jag tror bestämt att jag ska gå och sova strax!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

det blev ju bra i toan :) kul och inreda lillhuset sen, jag längtar också massvis.

2009-10-15 @ 16:46:34
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: elin leijon - makeup & skönhet

Snyggt det blev :)

2009-10-21 @ 00:15:56
URL: http://elinleijon.se

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0