Almost done!

Oj va duktiga vi har varit idag! Har fogat andra varvet i badrummet och nu ser det verkligen bra ut =)
Proffsen behöver bara foga ett varv oftast men jag får skylla på att jag är tjej och aldrig har fogat ett badrum förut! =) Är som nöjd med att ha lyckats iaf..
Tog lite bilder som jag tänkte visa er här men jag glömde tyvärr kameran i huset. Men jag får slänga upp dom imorgon istället.
Vi har även staplat upp all ved i häbret och stöttat upp häbret.. var ju liite snett och med lite snö på taket hade det nog kunna tippa iväg. Skönt att det är gjort!

Nu har vi "bara" kvar att dra rör till toan och duschen och köpa och koppla in en varmvatten beredare. Sen kommer vi att flytta in!! =) =)
Måste ju en sväng till ikea och handla lite grejer, bla köksluckor och garderobs skjutdörrar och lite sånt men det kommer vi göra efter att vi flyttat in.

Känns himla bra det här!

Längtar tills badrums skåpet är uppsatt så jag får ställa i ordning alla smink och hår grejer =) Just nu ligger allt bara i en hög typ. Funderar på att köpa nån bra smink väska, ni vet en sån där med typ hyllor i, rätt stor så man får bra översikt och så. Skulle verkligen behövas =)

Nu ska jag ta och göra mig lite varm choklad och nån macka.

Hihi.. jo just ja.. Magnus vill ta valpar på India =) Jag däremot är lite skeptisk, mest pga att hon är en blandis och jag inte har nån aning i vilket led eller med vilka raser. Men vi får se. Är iaf inte aktuellt just nu.
Men nog fasen skulle det vara kul! En liten mini India =)


Kraam

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad gulligt med mini-India =) =) =)

2009-10-21 @ 22:48:00
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

Kommer bli söta valpar:) Jag sökte faktiskt igår efter en bra sminkväska för man hittar aldrig nå om allt ligger i en liten väska. så jag sökte på google och då kommer en verktygsväska fram som finns på jula som många tjejer har köpt. Såg faktiskt riktigt fin ut:)

2009-10-21 @ 22:51:19
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Miii

ha ha ja det skulle varit söta valpar, små india valpar :) men krångligt och veta när hon är blandras.. vad det kan bli :) Kul att de går bra med badrummet också! :) himla kul och få flytta in sen och börja de andra projeket för er!

2009-10-22 @ 14:24:27
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0