lördags mys

usch va less jag är på att inte ha nåt internet! Men jag har skickat in en anmälan nu så vi borde få kontraktet snart och förhoppningsvis komma igång rätt snart också! Blir ju galen av att göra allt i mobilen. Idag blir det inte många lugna stunder så just nu ligger jag kvar i sängen och myser lite innan det är dags att stiga upp och ta itu med allt. Först blir det frukost och promenad med India sen ska pappa komma och hjälpa mig fixa lite här hemma. Jag har tjatat på Magnus i 2 veckor om bla att få upp badrums skåpet men det har inte hänt nånting och nu är han i umeå och festar så då gör jag det själv med hjälp av pappa i stället :)

Kommentarer
Postat av: City

Hej!

Om du fick vara med i en tidning, vilken skulle du vilja vara med i?

2009-11-14 @ 10:33:48
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: Marielle

Haha det ar ett bra intiativ fran dig! Ryan ar exakt likadan, far tjata i hundra ar pa nat och sen sa ids jag inte vanta mer sa da brukar Franz hjalpa mig.. fast da blir Ryan oftast skitsur och sager att det inte vart bra..... men da far han minsann skylla sig sjalv!

2009-11-14 @ 17:22:12
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0