Stackars liten!

Åhh.. hittade det här klippet. En hund försöker försvara sin mamma mot poliserna när hon har blivit påkörd. Dom är så kloka och fina! Eller ja.. kanske inte så smart att försöka hindra polisen från att hjälpa den skadade hunden men det visste den ju inte. 

 
Himla fina är dom iaf!

Annars idag då? Jo jag har målat färdigt taket i gästhuset! ÅHH va skönt för det var verkligen as jobbigt! Nu blir det färgspruta allt det andra! =)
Är riktigt mör i kroppen nu.. när vi kom hem så åt vi och sen däckade jag totalt. Nu först har jag kvicknat till igen men nu är det ju strax dags att gå och sova igen =)
Imorgon blir det mest troligt att ta det lugnt och knappt stiga upp ur sängen. Finns inte så mycket jag kan göra i lill huset just nu så jag siktar in mig på att bli helt frisk istället och kroppen skriker efter ordentlig vila! Även fast jag sover ut på morgonen och tar det rätt lugnt å dagarna så ärr jag helt slut av allt hostande! Värst på nätterna dessutom! Typsikt.

Nä.. nu hägrar sängen!

Sov gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

nåå va sööööt.. :) värsta fina!

2009-05-20 @ 08:24:40
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0