Onsdag?

Brukar aldrig jobba på onsdagar men idag ska jag göra det för Elin ville byta. Så jag var ledig igår i stället och så hade jag ju tagit en semester dag i måndags för att kunna gå på banken och skriva kontraktet på huset =)
Så jag känner mig lite förvirrad nu kan man säga.. Onsdag? Nää jag tror nog att det är måndag minsann.

Har fortfarande en jäkla hosta och jag kan inte ta host medicin innan jag åker till jobbet eftersom att jag inte kan köra då.. men när jag är på jobbet så tänkte jag ta en hutt och hoppas att det hjälper, det borde hinna sluta verka innan jag måste köra hem sen.

Nä nu ska jag sätta fart!

Hoppas ni får en bra dag alla sötisar!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0