My secret!!

ÅHHHHH... äntligen får jag berätta våran hemlighet!! Jag har gått och varit jätte hemlig och tisslat och tasslat hur mycket som helst senaste typ 3 månaderna.
Men nu får jag äntligen säga!!

Jag och min älskling har köpt hus!!! Vi har skrivit kontraktet idag och ca 1 agusti får vi flytta in! =)

Är så jävla lycklig! Kommer bli väldigt mycket renovering och så men det är ju kul! Vi ska få göra precis som vi vill ha det.

Typsiskt att jag äter host medicin med morfin för jag hade velat fira med champnage! Men det får vi väl ta en annan gång =)
Kommer som sagt att bli mycket renovering.. i princip allt ska ut och byggas nytt så under tiden ska vi bo i gäststugan som står på gården. Kommer bli superbra! Längtar så mycket nu..

Och tomten är jätte stor.. drygt 13000 kvm! En vanlig villa tomt är oftast inte över 1000.

Ska ta lite bilder och lägga upp när jag kommer ihåg =)

Överraskade Marie och Tessi i kväll med det också.. hämtade upp dom i stan och så sa jag att jag skulle förbi min kusin och lämna några byxor men stannade utanför huset vi köpt och sa att "det här huset har jag och Magnus köpt" =)
Hihi.. skit kul!
Sen for vi hem till oss och åt ananas paj och glass.
Vi har bokat hyrbilen nu också! Yey! Blir en Dodge Charger (stavas det så?) Längtar så mycket till resan nu också! Har massor att se fram emot nu!

Jo.. och så har jag fått tid till skall röntgen nu.. den 26:e maj blir det.. läskigt värre! Men det blir nog bra.. är väl bara en försiktighets åtgärd.

Nä nu ska jag sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja det var grymt kul :) vilken suprise! hehe, åååååh.. vill också!! men vad ska dem göra en skall röntgen för´? :/ lät lite läskigt..

2009-05-12 @ 09:35:30
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Va roligt :) Vars är det då? Vi håller också på och kollar på hus men vi vill inte behöva renovera.. döjobbigt ju haha :)





Du får berätta mer sen om hur stort det är sånt!!!

2009-05-12 @ 13:09:02
Postat av: Marielle

GRATTIS GUMMAN! Gud vad harligt! Jattestort grattis... vilken stor grej! Vart nagonstans ligger det har huset? Du maste beratta allt o ta bilder! :)

2009-05-12 @ 15:22:37
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0