Missing shoe!

Hmm.. min hund är inte alltid så snäll! Har städat och donat nu när vädret bestämde sig för att inte vara så fint längre. Slängde ut alla skor på bron när jag dammsög och skurade hallen och när jag skulle ta in dom så var mina gympa skor borta. Letade över hela gården och hittade den ena men den andra är spårlöst bort! Nåja.. tur att det inte var mina favorit skor (som jag såg henne springa omkring med men hann ropa åt henne att släppa den.)
Känner mig iaf riktigt duktig nu när jag har städat och det luktar såpa. Älskar den lukten, tycker det luktar så rent och fräscht!

Och så har jag varit snäll med en humla.. var en riktigt stor humla som hade lyckats ta sig in genom mygg fönstret. Men snäll som jag är så öppnade jag fönstret brevid så den kunde flyga ut där.. men lite läskig var den faktiskt! Annars brukar jag inte vara rädd för humlor men den här var så himla stor =)

Nu måste jag göra mig klar för snart ska vi på kalas!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe djurvännen :) det var snällt gjort hehe.. jo skönt o ha städat, måste vi med göra nån dag! så det blir ordning o reda.

2009-05-03 @ 15:57:07
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Har ni monsterhumlor hos er? tur att den var snäll :)

2009-05-03 @ 20:18:15

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0