Lurad! =)

Haha.. kollar alltid datumet på datorn (klockan där nere i hörnet) och den har visst lite bråttom! Visar 22:a idag =)

Blev ju fint väder igen efter att det hade åskat av sig lite! Har hunnit med en lång promenad i trångfors och kikat in vårat nya område och det känns riktigt bra! =) Har hittat ett bra ställe som India kan springa lös på och busa av sig lite. Sånt är väldigt vikitigt =) När jag kom tillbaka från promenaden så hade älsklingen hunnit med att isolera färdigt hälften av badrummet ungefär så då satte jag mig och tittade på. Han är duktigt han, min älskling!
Mamma och pappa, brorsan och syrran var förbi en sväng också och hade med sig skrovmål från max till oss ifall vi var hungriga! Så snälla är dom!


Såhär såg det ut innan isoleringen..


Efter isoleringen =)

Nu börjar det ju nästan likna ett badrum.. haha! Riktigt kul att pyssla på där =) Börjar kännas nästan som hemma redan.. lite färg, möbler och ett färdigt badrum så är det klart! =) Åhhhhh va jag längtar!!!

Nä nu ska jag ta och göra kväll och krypa i säng!

Sov gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

va duktigt ni är! det blir säkert jättebra!

2009-05-21 @ 23:15:24
Postat av: Cissi

Spännande att se när det är klart =) Kraaam!

2009-05-22 @ 18:23:56
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0