Jag vill inte bli sjuk nu!

Usch.. har verkligen inte tid att vara sjuk nu! Har alldelens för mycket inplanerat.
Någon som har en bra kur mot halsont och hosta??
Hade ju tänkt vara så duktig och städa och gorma på men jag har ingen energi alls.. sov till kl 12!! Har inte hänt på hur länge som helst och då har det varit när jag var bakis!
Fast å andra sidan är jag ju hellre sjuk nu än när vi åker till usa! 32 dagar kvar till avresa =)

Idag skulle min dvärg pudel Billy ha fyllt år om han hade levt. 18 år skulle han ha blivit. Det är nästan 5 år sen vi tog bort honom.. men jag minns det som om det vore igår. Helt underbar hund! Har nog aldrig gråtit så mycket som då!

Men nu har jag ju India och hon är alldelens underbar hon också =)

Ligger på läktaren och tittar på Sara och Dajje =)

Nä.. ska försöka ta och dammsuga nu! Har 7 ton sand på golvet..

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hett vatten med honung och c-vitamin ska väl vara bra :)





Åh lilla Billy han var en fin hund :) Kommer ihåg när vi var till alder och han hittade en gammal korvbit, som vi fick kämpa för att han skulle släppa den :)

2009-05-07 @ 18:14:56

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0