Huset..

Det här är vårat hus! Inte direkt den bästa bilden men det var den enda nya bilden jag hittade på nätet. Lovar att ta egna bättre bilder och lägga ut dom så fort jag hinner!




Det här däremot är en grym bild.. kanske inte kvalitetsmässigt eller så men den visar vårat hus som det såg ut för ca 100 år sen! Vet inte exakt när bilden är tagen men jag har hört att det ska vara runt 100 år sen. Tycker det är rätt coolt =)



Idag så är det bara det stora huset som är kvar. Det till höger var bagar stuga/ affär och huset till vänster var nån lada har jag för mig. Sen har det ju kommit till några andra byggnader istället.

Men nu har jag iaf visat 2 bilder. Och jag garanterar att det kommer fler! Kommer bli mycket renoverings bilder framöver =)


Sov gott sötnosar!

Kram


Kommentarer
Postat av: Magda

åh vad roligt med ett hus. det ser ut att rymmas massor av barn där ;) Ska bli spännande att se sen.

2009-05-14 @ 00:43:52
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Lina

Det såg fint ut kommer bli lyxigt när ni är klara :) Ser fram emot mer bilder!

2009-05-14 @ 10:32:41

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0