Hemma igen

Gick bra på röntgen.. hade en trevlig och bra sjuksköterska som tog hand om mig. Jobbigt bara att ligga helt stilla.. haha det är ju då man inte får röra sig man får ryckningar överallt och det börjar tok klia på näsan och såna saker =) Men jag tror jag lyckades hålla mig.
Får svaret på ca 1 vecka sa hon. Så nu håller jag tummarna att det inte är nåt farligt!

Efter sunderbyn så for jag in på jobbet en sväng och handlade lite middag.. grillad kyckling och potatissallad! Smakens =) Sen tvättade jag bilen hos mamma och pappa så nu är den lite renare iaf..
Nu väntar jag bara på att Magnus ska komma hem så vi får äta middag snart.. börjar bli hungrig ju =(

Kram


__________

Lina: Jag har yrsel attacker och synbortfall.. som en skugga som smyger in över vänstra ögat och så blir det helt kallt och världens tryck i huvet. Känns som ögat domnar typ. Var till vårdcentralen och han skickade mig till röntgen för att (förhoppningsvis!) utesluta en hjärntumör. Men det är säkert lugnt =)






Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller tummarna att det är bra =) Vad gott med mat, är ruggigt hungrig jag med =) Kraam!

2009-05-26 @ 16:48:32
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

Bra att det gick bra.. som sagt, ja håller tummarna :) kram.

2009-05-26 @ 19:26:16
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hänger nog inte med. Vad är du har röntgat och varför? kram

2009-05-26 @ 20:56:23
Postat av: Marielle

Hej gumman! Va BRA att rontgen gick bra. Ska halla tummarna att allt ar okej med dig!!! Saknar dig men om 2 veckor ses vi!!! IIIIIIH

2009-05-26 @ 21:14:26
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Marielle

Uusch gumman huvva! Vad laskigt det lat! Jag visste inte heller exakt varfor du akte in pa rontgen, men det dar lat ju laksigt! BLA! uuuuuh om jag var dar nu skulle jag komma over och krama dig! KRAAAAAM

2009-05-27 @ 15:16:47
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0