Dumma hals virus!

Har fått nåt dumt virus i halsen så idag på jobbet försvann rösten helt och kändes jätte konstigt så jag for till vårdcentralen och där konstaterade dom att det var ett virus i halsen och jag fick tal förbud och blev sjukskriven ett ar dagar. Och så fick jag en kortison dos som ska hjälpa till lite! Så jag hoppas det blir bra snart.. inte lätt att vara tyst hela tiden när man har så mycket man vill säga =)

Nåja.. lär ju skriva rätt mycket imorgon och så ska jag lägga upp lite mer bilder på huset som jag tog idag.

God natt
kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

jobbigt gumman.. ja , verkligen svårt att hålla tyst när man vill surra på.. som sagt, KRYA PÅ DIG, pöss!

2009-05-14 @ 20:43:13
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0