Bovallen..

Vi skjutsade ut Magnus ena lillasyster till Harads och på vägen hem så svängade vi ner i Bovallen och kikade. Vi hade en sommar stuga där förut när jag var liten. Ett helt underbart ställe! Saknar stugan helt grymt mycket.. skulle väldigt gärna köpa tillbaka den om jag hade haft råd! Men på en ica lön klarar man sig ju inte så himla bra så det är många år tills jag har råd med nåt sånt. Men ändå.. Bovallen är heligt! =)
Har så¨många härliga minnen därifrån som jag aldrig kommer glömma.. när vi for förbi där så fick jag en alldelens speciell känsla. När jag var liten och sommarn var jättelång och man var och lekte hela dagarna och var så lycklig. Självklart är jag jätte lycklig nu också men det är som inte samma sak som den där barn lyckan =) Nu måste man vara vuxen och ta ansvar och lösa problem typ varje dag. Inte bara göra vad man vill och ta dagen som den kommer..
Fast nu i sommar på min semester ska jag nog bli lite barn igen! Ja.. jag ska ta dagen som den kommer och inte tänka så mycket och bara slappna av =) Vara ute och leka hela dagarna med India.. supernice =)

Nu kör jag en tvätt maskin och en disk maskin och så tänkte jag äta nåt.. är jätte hungrig igen. Men sen blir det sängen! Måste ju sova ordentligt så jag orkar jobba i morgon..

Ha en bra kväll och sov gott sen!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0