Blä va tråkigt!

Usch va jag hellre hade jobbat än att sitta här hemma och inte kunna prata! Älsklingen är på jobbet och India surar för att hon måste vara kopplad på gården (i ett 20 meter långt koppel) och jag försöker tvätta och greja på lite. Inte direkt en bra dag om man säger så! Satte mig på bron för att skriva det här men då gick solen såklart i moln också. Och hostan har blivit värre igen. Morr!

Vilket gnälligt inlägg det här blev nu.. men det är så jag känner mig just nu. =) Tut att jag kan sitta och tänka på huset och renovering och sånt för då blir jag på bättre humör igen! =) Längtar så grymt mycket tills vi får börja och framför allt tills vi kan flytta in!!!! =)

Hmm.. nu tänker det väl börja regna på tvätten som jag har hängt ut på tork också.. ser så ut. SUCK!

Hoppas alla ni andra har en bra dag iaf =)

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0