35 dagar!

Nu är det bara 35 dagar kvar tills vi åker.. tror det kommer gå riktigt fort dit nu. Jag hoppas det iaf! Längtar svin mycket. Ska bli så himla kul att få träffa Marre och umgås lite. Är ju typ ett år sen vi såg henne sist =(
Fattar inte vart tiden har tagit vägen.. det känns som att det var rätt nyss hon åkte! Fast samtidigt känns det som atthon har varit borta hur länge som helst.

Idag ska jag till tandläkaren igen.. usch usch usch! Ska vara där 14.20 och sen börjar jag jobba 15.00. Fast dom sa att det skulle gå fort så. Hoppas bara att  jag inte är bedövad i hela truten som förra gången, lite jobbigt att sitta på jobbet då!

Ska fixa lite lunch och så tror jag att vi ska gå ut på altanen och äta för det ser ut att vara riktigt varmt och skönt där =)

Ha en bra dag sötnosar!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0