15 dagar kvar!

Oh yeah det närmar sig fort nu! =) Nu kan man ju nästan säga att det bara är 14 dagar kvar för det är ju imorgon om bara 2,5 timmar.. haha!
Alltså fyy fan va jag längtar! Marre lilla sötnos, det ska bli så jävla härligt att träffa dig igen! =) PUSS

Verkar då förresten ha gått bra med lilla hund magen! Hon spydde i morse och då kom det bitar av majskolven så jag hoppas att det var allt och att ingen bit har åkt iväg och fastnat! Men hon är då lika pigg, glad och busig som vanligt!

Joo.. och så har jag hittat ett helt grymt fint kök som jag vill ha till vårat hus!! =) Fast jag vet att det är typ kanske nästan är 1år tills vi kan sätta upp det men damn va fint det var! Tror min älskilng kommer gilla det lika mycket som jag när han ser bilden! =) Hade gärna visat bilden här också men det går så dåligt att fota bilder ur en tidning och jag vet fan inte hur man får igång eller använder scannern! =) Man är ju inte direkt nåt tekniskt geni =p

Nä nu ska jag dexofena lite och sen slappa i soffan tills det är dags att gå och sova!

God natt på er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken tur för India att inget fastnat då :)





Nu är det ju inte länge tills ni åker men det är säkert hur tråkigt som helst i usa ;) inte avis alls







Spännande att få välja helt nytt allt till huset:) Jag och Björn cyklad förbi häromdagen och glodde på erat hus det såg trevligt ut, fin gård! :)

Godnatt

2009-05-24 @ 22:20:32

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0