090522

18 dagar kvar tills vi åker =)

Imorgon är det dags att börja jobba igen.. fast bara i 18 dagar och sen har jag semester i 4 veckor!
Sweet! =)

Idag blir det nog en inne dag.. är ju inte direkt så fint väder ute! Fast mysigt  är det med regn och åska.
Ska åka förbi jobbet och hämta mina nya arbetskläder.. Jannice sa att dom kliade som fan när dom var otvättade!
Blir att handla lite städ grejer också tror jag.. skulle behöva dra en vända med moppen här hemma.

Annars händer det nog inte så mycket idag.. blir kanske att åka till huset och gjuta golvet i badrummet i lillhuset om inte Magnus jobbar för länge. För jag vet ju inte direkt hur man gjuter golv =)

Nä nu ska jag åka så jag hinner tvätta!

Ha en bra dag allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe blir de åska o regn imorron? va tråkigt.. hehe, det är 21:a idag gumman :) hihi o vi har sol här.. :) idag blire grillning, pöss.

2009-05-21 @ 13:17:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0