Vaaarmt!

Huh.. värmen i vårat hus hade hängt sig idag så jag stängde av värmen tidigare idag men det är fortfarande 25 grader varmt härinne! Kommer vara helt omöjligt att sova. Har öppnat fönstret så jag hoppas det hinner bli svalt innan jag går och lägger mig!

Gick rätt fort att jobba idag.. timmarna nästan bara flög iväg! Kan ju bero på att jag satt och dag drömde och fantiserade typ hela dagen =) Ska göra samma sak imorgon så kanske mitt 9-18 pass inte känns så olidligt långt! =)
Har sett att Eva har tagit bort alla mina chark pass.. vet dock inte om det är för alltid eller bara för ett tag men jag var ju och pratade med henne i måndags och sa att det är nåt fel där för jag blir allergisk när jag är där. Hoppas bara att jag inte tappar timmar pga det! För det har jag absolut inte råd med! Får väl se vad som händer.

Åh min lilla gullegris till hund ligger och myser här brevid mig.. så söt och mysig är hon! =)

Nä nu ska jag gå och drömma om att alla planer går som vi vill!
God natt

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0