Måndag i morgon..

Fast jag har egentligen inte så mycket emot måndagar.. jobbar ju kväll måndag och kort dag på tisdag och sen är jag ledig onsdag och varannan torsdag. Så det är inte så farligt egentligen.. men jag är bara så jävla less! =)

Jo.. igår var vi ju på födelsedags kalas på puben P.. riktigt god mat var det och rätt roligt också, jag var ju nykter så jag var väl inte så super taggad direkt men det var trevligt ändå. Fanns ju lite folk där som jag kände också. Vi blev dock inte så länge vid 12 tiden så började vi röra oss hemåt. Varken älsklingen eller jag var ju så taggad så det var skönt att komma hem lite tidigare!


Min älskling spänner mina
skor.. orkade inte böja mig
ner själv =)


Tror det blir en ganska lugn vecka nu.. har inget speciellt inplanerat och det känns rätt skönt faktiskt! Behöver ta det lugnt och vila känner jag. Har haft så jädrans ont i magen idag så jag har knaprat diklofenak hela dagen.. blir ju alltid lite konstig av dom, pirrar i benen och armarna och så blir jag yr. Men dom tar bort smärtan rätt bra om jag inte har riktigt ont. Men det är ju lite obehagligt att bli sådär yr. Så det skulle vara skönt med en vilo vecka och hoppas på bra väder så man kan ta ut nån solstol å sitta och mysa i solen =)


                                  
Roligt att leka med en                                      Morgon mys =)
flaska!


Nä.. nu blir det sängen! Sov gott!

Kram                                                               





Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0