Hmm.. kan bli spännande =)

Hihi.. har en grej på gång nu. Men jag vill inte säga nånting innan vi vet mer. Men god damn va glad jag skulle bli om min/våran önskan kunde slå in! =) *hoppas*

Har inte hänt så mycket idag.. jag jobbade 10-13.45, innan det hade jag massage.Grymt skönt! Älskling var ledig idag så efter jobbet så möttes vi på polisststionen för att fixa hans pass! Och innan det var jag och solade också =)
Hans pass skulle vara färdigt nästa tisdag så typ nästa vecka då eller så, så blir det att fylla i ansökningen om inträde i USA! Hoppas man får godkänt =)
Innan vi for hem så var vi och handlade..blev tacos till middag..MUMS!

Imorgon är jag ledig så jag ska passa på att ringa lite samtal och städa lite.. fast bara lite eftersom att han inte har plockat bort el skrotet än! Tänkte bara tvätta och dammsuga runt alla lådor =)
Och är det fint väder så blir det en lång promenad med India också. Skulle behöva skölja av bilen lite också, den är verkligen riktigt riktigt skitig!

Nä nu ska jag äta glass =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

det lät spännande! :)

2009-03-17 @ 21:57:43
Postat av: Miiii

ja spännande vad det kan vara :) hehe.

kan vi inte träffas alla sen o gå igenom ansökningarna o fylla i dem? :) kram

2009-03-18 @ 16:33:06
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0