Hårvisning av Salong Saxarna

Här kommer lite bilder från igår. Kunde ju tyvärr inte ta bilder från själva visningen men lite före och efter iaf =)



              
Tessi blir stylad                             Jag sitter med påfyllnads färg i håret


             
Tessi och jag, sminkade             Såhär såg det ut!
och klara!                                
                                                      


              
Fin is =)                                            Mer hårmodeller



Närstudie av sminket =)


Jag =)


Tjejerna på Salong Saxarna är så himla duktiga!

Huh.. finns hur mycket bilder som helst men nu orkar jag inte lägga upp fler =)
Måste göra mig iodning för pizza och kalas nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Wooooow va snygga ni var! :) guuuu va roligt det maste varit att fatt vara med om det!!! Frant!

2009-03-08 @ 19:14:49
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja jättefina var ni :) va roligt!!!

2009-03-09 @ 09:34:28
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka pinglor! Ni verkar ha haft det kul!

2009-03-09 @ 10:09:42

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0