Full fart hela dagen!

Imorgon kommer det inte bli mycket lugn och ro för min del! Först ska jag jobba 8-18 egentligen men underbara ängeln Magda gick med på att ta mina sista 3 timmar!!! =) Så då kommer jag jobba 8-15, sen ska jag skynda mig till sjukhuset och hälsa på min syster som ligger där. Seg dragen bihåleinflammation som slutade med akut inläggning på sjukhuset och operation. Stackars syster! Sen efter det så ska jag hem till mamma och pappa och snabb duscha och byta om och sen kl 18 ska jag och älsklingen vara på puben P för några av hans kompisar har fyllt år så det blir middag och party party där. Det ska väl kanske bli kul.. är egentligen inte alls sugen men samtidigt vill jag inte bara sitta hemma och må dåligt. Kanske bättre att komma ut lite och försöka ha kul! Tänker iaf vara nykter så jag kan ta bilen och åka hem precis när jag vill. Kommer ju vara utan min fina hund hela dagen.. huga! Får så dåligt samvete, fast Magnus kommer vara hemma med henne tills det är dags att fara till puben. Blir nog kanske en relativt tidig kväll imorgon så jag hinner mysa lite med henne innan jag (och hon! ) blir för trötta =)

Nu är jag iaf supertrött och jag ska ju upp tidigt imorgon så jag ska gå och sova nu!
Har packat väskan för imorgon med smink och allt annat jag kan tänkas behöva.

Måste komma ihåg blåbärs pajen och vaniljvispen som jag tänkte ta med till syster också.. ska skriva en stor lapp och sätta på ytterdörren!

God natt!
Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0