Färg i håret och mackan i handen!

Hmm.. känner mig riktigt duktig idag! Har stigit upp en timme tidigare för att hinna duscha och färga in topparna igen, det röda åker ur nästan på en gång! Trist men det är ju lätt att färga på.

Idag ska jag besikta bilen så nu får ni alla hålla tummarna att den går igenom felfritt =) Det borde inte vara några problem men man vet ju aldrig! Har ju fixat handbromsen som jag visste måste spännas och lysena som inte får vara xenon.

Har haft lite ont i magen senaste dagarna men jag försöker tänka bort det så kanske det försvinner =) *hoppas*

Nä.. nu är det dags att skölja ur färgen!

Ha en bra dag alla!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

hoppas håret blir bra igen då :) och hoppas magen blir bra, så du slipper smärtan gumman! kram

2009-03-24 @ 21:24:12
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0