090331

Tröööööööött! Idag igen =) Tur att jag hade min superkorta tisdag idag. Efter jobbet for jag direkt hem och bara slöade! Snabb röjde lite och sen kom Sara och lilla Ebba och hälsade på en sväng.. mysigt att surra lite!

Längtar tills imorgon.. dels för att jag är ledig men mest för att jag väntar..och väntar. Imorgon kan det hända nåt bra! =)

Nu frostar vi av kylen/frysen och om en kvart börjar House så det måste jag se. Efter det blir det nog sängen skulle jag tro.

Jo har fått buren till India.. superbra blev det. Slipper man vara orolig när hon åker med i bilen, för nu är det väl så säkert som det kan bli =) Och hon verkar inte tycka att det är så hemskt att vara där heller.


Nu fick jag skrivkramp!

Kram på er

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0