090312

Usch va jag känner mig låg idag! Vet inte varför, känner mig bara som ledsen och irriterad.
Var ute på en riktig lååång promenad med India och det brukar alltid göra att jag mår bättre och blir gladare men inte idag. Men India var nöjd med att vara ute och springa och busa så länge och det var ju huvudsaken. Lill tjejen!

Har inte gjort så mycket annat idag.. tvättat och skruvat ihop badrumsskåpet. Nu måste jag bara lyckas få Magnus att sätta upp det och han vill inte göra det förens innertaket är klart! Så det kommer väl ta en sådär 2år innan jag får se badrumsskåpet på väggen! *MORR*
Är så stört less på att det ser ut som fan här.. det har legat taklister på golvet i flera veckor och kartonger med skrot överallt. Har sagt att jag inte tänker städa förens han har plockat bort allt skrot!

Hmm.. känns lite bättre när jag fått gnälla av mig lite nu =)
Ska äta lite glass nu så kanske det blir lite bättre.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej sot! :) Kanner igen mig valdigt mycket maste jag saga.. tjatar pa Ryan varje dag om att jag vill dona och fixa o satta upp grejeor pa vaggen... men iiiinget blir gjort.. o jag vill att allt ska SKE NU pa direkten... tyvarr far man vanta, o vanta, o vanta.. pa att karln far fingrarna ur arslet ibland! Haha ibland far man vara glad for allt annat fint man har i livet.. som sota vanner! :)

2009-03-13 @ 00:00:03
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0