090305

Usch va tråkigt det är att jobba kväll när älsklingen jobbar typ morgon/förmiddag!
Igår var jag ju ledig så då träffades vi ju när han kom hem och hela kvällen.. men sen idag så har jag inte sett han alls och kommer inte se han förens imorgon kväll =( Jag sov ju när han for imorse,vakna bara till när han kom in och sa hejdå, och nu när jag kommer hem så sover han. Och jag kommer ju sova när han far igen imorgon.
Men det är ju iaf bra att vi faktiskt har jobb! Och jag är ju ledig varje onsdag, varanna torsdag och varannan helg så dom dagarna hinner vi ju umgås. Men det känns ändå för lite för jag älskar ju han så himla mycket och vill vara med han hela tiden! =)


Nu ska jag äta kvälls mat och surfa runt en stund innan jag går och lägger mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men gumman.. hur raknar du? Det blir mindre an 5500 kr :) for dig och Magnus

2009-03-05 @ 22:27:11
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hihi sot.. jag raknade sahar: $72.45 i 8 dagar = $579.6. Jag vet ju inte exakt vad dollarn kommer ligga pa men just nu ligger den pa 9 kr/dollarn, rakna kanske med 10 kr/dollarn och da blir det: $579.6 x 10kr = 5796 svenska kronor och delar ni per person blir det: 2898 kr/person for en vecka.. pa ett hotellrum med mat! :) Hoppas du fattar min utrakning! Poss

2009-03-05 @ 22:57:04
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0