090303

Usch.. är fortfarande ledsen över Rex. Min fina hund! Jag fattar inte vad som hände alls.. han har alltid varit vaktig och lite knepig men hur go och mysig som helst.
Nu hade han tydligen lekt med en strumpa och när nån (vet inte vem) skulle ta av han den så bet han!! Har han aldrig gjort innan.. bara dragit i byxbenen. Känns så jävla hemskt. Inte alls min mysiga hund! Ville bara ta hem han och göra han till bara min! Rex bodde i piteå med mitt X men jag hade han då och då och så brukade jag åka dit med India och hälsa på. Sist var första veckan i februari.. och då var Rex hur glad som helst. Han hoppade upp på mig och viftade på hela kroppen av glädje.. han brukade bli som en makaron när han blev glad  =)
Pratade gjorde han också.. hur mycket som helst! =) Lät nästan som han morrade fast han inte gjorde det.. han blåste upp kinderna och som pyste typ.. lät hur kul som helst.
Min fina Rex.. å va jag saknar honom!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0