090301

Fyy faaaan va trött jag har varit idag!! Och innan jag skulle fara och jobba så gjorde jag illa ryggen.. skulle slänga ett papper i sopkorgen och när jag böjde mig ner så smäll det till i ryggen och gjorde skit ont! Fick ropa på älsklingen så fick han hjälpa mig till soffan så jag kunde räta ut mig =) Skulle ha jobbat i charken men kände att jag inte palla att lyfta flera ton skinka så jag messa Jannice och fråga om hon ville byta så jag kunde vara i kassan istället och det ville hon =) Bra att ha snälla vänner som man jobbar med =)

Igår var vi ut på Farmen då och det var riktigt lyckat.. tror det är typ första gången som jag har riktigt kul där. Fick lite reflux i magen efter ett tag bara och så hade dom ingen mjölk så då fick jag dricka vatten och grädde istället.. inte gott! Men det ville ändå inte riktigt ge sig så då messa jag älsklingen för han och några av hans kompisar var och körde bil så dom kom och hämtade mig (TACK!!) så for vi och köpte mjölk. Fick ju åka hummer också =) Nice!
Har ju typ alltid velat ha en sån men nu har jag nog kommit fram till att dom är alldelens för stora för att jag ska kunna köra en sån. Tycker ju min bmw känns stor! Skulle aldrig kunna parkera en hummer.. inte utan att mosa alla bilar som är brevid iaf =)
Skit lyckad kväll iaf! Måste vi göra om!

Lina: Jag ska ju vara hårmodell nästa helg (7/3) det är på ice skulle vara skitkul om du kom då! =) Blir ju som ingen förfest eller så men jag tänkte väl som stanna och ta en cider eller två efteråt. Men jag kan ringa i veckan!


Nä nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0