Skit också..

Mitt jäkla öga har blivit 100ggr värre sen igår.. ser inte alls så mysigt ut. Har iaf varit till läkaren och fått nån salva som jag hoppas hjälper foooort! =) Vill ju inte se ut såhär på alive..

Annars idag har det varit fullt upp.. har köpte gipsskivor till lill huset och flängt  runt mest hela dagen. Är helt död nu.
Satte cola i halsen nyss också så jag höll på hosta upp lungorna =) Att man aldrig lär sig.. hihi.
Älsklingen är duktig och klipper gräsmattan nu också.. men det betyder ju att jag inte kan gå ut nå mer idag.. inte utan att snora ner alla i min närhet iaf. Men klockan är ju ändå nästan 7 så det gör inte så mycket.. kan lägga mig i soffan och äta glass =)

Imorgon måste jag fixa lite små grejs och så blir det väl att vara i huset lite också. Och så måste vi fixa med usa bilderna =)

Ha en bra kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: magda

Hoppas det går över snart för dig:) du ska alltid råka ut för nå.

2009-06-24 @ 21:37:08
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0