Six flags!

Oh yeah.. nu laddar vi for six flags i morgon! Ska bli himla roligt.. hade tankt vaga mig pa en laskig ak grej ocksa. Jag kommer verkoigen att sakna alla har och allt som finns att gora! Men jag har funderingar pa att forsoka komma tillbaka nasta ar beroende pa hur det gar med huset..

Vi var ju ute och akte lite i dag och var bla forbi ett skit cool art museum! Det lag vid havet och var typ format som en bat och var huur coolt som helst! Svart att beskriva men det kommer som sagt upp bilder senare! Fick massa fina bilder pa mig och Magnus dar ifran ocksa =) Det lag vid en super fin park.. var ratt stora kontraster i parken nar man gick omkring och det var helt lummigt och har och var stack det upp as hoga hus.

Men nu ska jag packa fardigt och sen krypa ner for vi aker tidigt till six flags i morgon och jag vill inte vara trott da.

Sov gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hey baby!! jag kommer sakna dig massssssoooooooor--- men nu ska vi till 6 flags o ha skoooj! PUSS

2009-06-15 @ 14:35:17
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0