Så var det över..

.. för den här gånge, Boden alive då alltså. Har inte hunnit se speciellt mycket av det i helgen faktiskt. Trots att jag har semester å allt. Var bara ner en snabb sväng i torsdags och i fredags for jag hem när dom andra gick ut. Men igår.. då jävlar =)
Vi var på inflyttningsfest hos Sara och Johnny och det var massa folk där och vi grillade och hade riktigt trevligt.  Sen for vi ju ut till området d¨och där tappar man ju alltid bort varandra. Men jag lyckades hålla koll på älsklingen iaf..
Träffade massa folk som man inte har sett på länge och då är det ju extra kul att surra lite.
När öltälten stängde så köpte jag thai mat och stod och tryckte i mig det men det botade inte riktigt min hunriga mage så vi for till max och käkade skrovmål och jag köpte såklat en max glass med dumle sås också =) Men efter det var jag faktiskt riktigt mätt =)
Så då for vi hem och sov. Var så jäkla varmt i huset så jag har vaknat typ varje timme och varit grymt torr i munnen och halsen. Har druckit säkert 1 liter vatten bara på morgon timmarna.. och det är ovanligt för att vara jag. Dricker ju typ aldrig annars.

Idag har mamma haft kalas.. grattis lilla mamma =)
Så då har vi varit där och fikat och ätit tårta och sen bjöd dom på pizza till middag. Mums! Sen for vi bara och handlade lite och nu slöar vi bara här hemma.

Imorgon blir det däremot att jobba på lillhuset! Ska fara och köpa färg till fasaden och börja måla om den och älskoingen ska fortsätta med badrummet och skruva upp gipsskivor på väggarna. Och så måste jag fara och köpa nåt bra mygg/knott medel till India för dom har bitit henne så mycket, speciellt i ljumskarna och hon är så ledsen för det. Går och kliar sig och små gnäller. Stackars lill tjejen. Hon fick sova hos mamma och pappa natten till idag eftersom att vi for så tidigt till sara och Johnny.. vill ju inte lämna henne ensam så länge. Så nu ligger hon och sover som en stock här brevid mig =)


Nu ska jag äta godis och slöa vidare på soffan!

Hoppas ni också har haft en bra helg!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0