Oversvamning!

Jaa.. nu sitter vi (jag och Marie) och skamms lite grann har..

Det var typ stock i toaletten och sa kom Lisa (som ar ratt full) och tyckte att vi bara skulloe spola igen.. inte en bra ide direkt! Jag och Marie gallskrek NEEEJ samtidigt so hon spolar med fullt tryck. Och ja det kom vatten over hela golvet! Hon as garvar och springer ivag, vi star kvar inlindade i handdukar eftersom vi just smort oss med bus kram och upp kommer hans som ager huset och fixar stocket och torkar upp hela golvet med handdukar och vi star och skamms och vill bara forsvinna ner i jorden! Men han ar hur gullig som helst och sager bara att nej det ar lugnt. Han sa bara att det ar ju mitt hus och nar det inte funkar sa ska jag ju fixa det =)

Sen nar han var klar sa plockade han ihop handdukarna och gick ivag.. sen vander han sig om och sager: By  the way, where you showering together or what? Och skrattar =)

Pinsamt sa inat helvete!

Nu ska vi iaf ga och sova!

God natt!!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0