Nightmare!

Ahh.. fy fan alltsa! Resan mellan lulea-stockholm och stockholm-philadelphia gick som ratt smidigt men fy fan mellan philadelphia-chicago.. da lyckades dom tappa bort varat bagage!! Sa vi fick fara ivag och hoppas att dom skulle komma tillratta sa snart som mojligt. 4 av 5 vaskor ar borta!!!
Verkar iaf som att vi far vaskorna idag! *Hoppas hoppas hoppas*
Har ju som ingenting nu.. tur att jag och Marre har samma storlek sa jag far lana av henne idag.. hihi!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ata frukost.

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Magda

Skönt att ni tagit er fram :) själv har jag åkt på magsjuka/förkylning så det känns att man lever :) Hoppas ni har det super bra och krama dem andra också och hälsa tessan att johan är duktig och fortsätter att äta nyttig mats fast hon är borta ;) ha det bra och skriv mer. pusspuss

2009-06-10 @ 14:54:18
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0