Hår lyx..

Har införskaffat lite lyx till mitt hår nu, vill ju att lockarna ska vara lockiga och fina så länge som möjligt! Hade ju ett present kort på Frisyr så jag passade på att handla lite =)

Blev ett shampoo från Graham Webb som ska vara bra för lockigt hår. Väldigt återfuktande och ska ge stuns åt lockarna.
Sen blev det en gelé som också ska definiera och ge stöd. Och en gles kam så jag inte drar ut lockarna!


Shampoo 180kr, Hypercurl gelé 199kr och afrokam 80kr.

Ibland måste man ju få lyxa till det lite =) Men det kommer ju räcka länge också för det är ju mycket drygare än billigare grejer.




Iiihhh.. jag är fläckig!!!!

Hoppas jag fick bort det ordentligt! Ska prova smörja igen nu efter skrubben och hoppas att det inte blir sådär igen. Hel skumt för jag har ju använt det typ en vecka och det har inte blivit såhär innan.

Annars får ni väl kalla mig fläcken i fortsättningen.

Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen, eller det kanske blir soffan ett tag till.

Sov gott iaf.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

nej men irriterande att det blev fläckigt.. ring och klaga!

2009-06-06 @ 09:54:47

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0