12 timmar kvar =)

Jepp.. nu är det bara 12 timmar kvar tills första planet lyfter och då är vi verkligen är påväg!! =) Åh va det ska bli roligt!
Har packat färdigt nu och insett att våran väska nog är för tung!!! Har en liten sport bag som får bli reserv-väska. Får slänga ner lite saker i den också..

Och så har jag tvättat håret för första gången sen permanenten och jag ser ut som en pudel =) Måste försöka stajla till det på nåt bättre sätt.. hihi. Men jag tror aldrig att mitt hår har haft så mycket volym iaf =) Men men.. vi får exprimentera lite i usa för nu hinns det inte med nå mer pyssel. Ska bara fixa det sista och sen måste jag gå och sova.. är så grymt trött också så jag tror nog att jag ska somna rätt lätt =)

Nä nu ska jag fixa det sista!

Ha det bra så hörs vi när vi är i USA!! =)

God natt

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0