The renovation starts now! =)

Hihi.. oh yes vi fick nycklarna idag!! Så jävla roligt =) Nu känns det som på riktigt att vi har köpt hus.

For direkt ut till huset efter att vi hade varit på banken och gick och kikade runt och bara myste. Sen kom jag ihåg att jag skulle ju till gammelstad och vaccinera India!! Blev att tok stressa hem och snabb fixa lite mat och sen köra rally till gammelstad. Dom stängde vaccineringen kl 19.00 jag var där 18.55 =) India var super duktig och sa inte en ljud och stod helt stilla när hon fick sprutan. Så duktig såå! Sist vi var där och när hon skulle få en lugnande spruta när vi skulle göra pricktestet så slängde hon sig som en tok och gall skrek när dom skulle sticka henne så sprutan flög all världens väg och var ca en centimeter från att landa med spetsen neråt i min arm. Hade ju kunnat bli lite intressant.. hihi =)

Sen efter vaccineringen for vi till huset och skulle måla klart lill huset och Sara och Niklas kom och hjälpte till och mamma och pappa var förbi en sväng också. Dock kunde vi inte göra färdig allt för färgen tog slut.. typiskt. Men nu är det iaf bara halva framsidan kvar!! Yey! Så skönt! Så på lördag blir detatt måla klart efter jobbet.. slutar 18.30 och börjar inte förens kl 16 på söndag så det blir nog bra. Inte nå luleå kalas för min del inte!! =) Fast jag är då inte det minsta sugen heller..

Här kommer filmen jag gjorde idag när jag gick runt i huset idag! Svårt att få det bra med bara kameran men man ser ju litegrann hur det ser ut. Kommer att filma några gånger under renoveringen och så självklart när det är färdigt.. men det är läääänge tills dess.


 


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen hoppa i säng!

God natt

Kommentarer
Postat av: Miiii

hihi vad kul...ja de var ju en himla massa rum :) blir intressant o se hur ni tänkt ha planlösningen på den :) kraaaam.

2009-07-31 @ 10:41:15
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

men shit pommes va många rum de fanns! Värsta labyrinten!

2009-07-31 @ 13:42:24
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: magda

Vad fint det var, ni kommer nog kunna göra det riktigt najs där inne:) Väntade hela tiden på att magnus skulle hoppa fram någonstanns:P

2009-07-31 @ 14:03:16
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var fint många rum.. inte nyaste nytt förstås men det ska ni ju fixa :) Det kommer bli tokigt fint när det är klart :)

2009-08-01 @ 12:44:22
Postat av: kaaariiiin(;

Gud va roligt att kunna få renovera sitt lilla bo :)



lycka till!

2009-08-02 @ 00:10:29
URL: http://karinolssons.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0