Pyjamas dag..

Jepp.. gick fort på banken så det blev en riktig pyjamas dag ändå =) Så himla skönt.. vet inte varför jag är så trött idag.
Så fort vi kom hem så slet jag av mig kläderna och hoppade ner i pyjamasen =)
Sen har vi bara ätit middag och sen jordgubbar och glass och grädde, Mumma! Annars har vi bara legat på soffan och sett tv och slöat. Grymt =) India är lite hängig nu när hon har börjat löpa också så hon försvann iväg med Magnus när han gick och la sig för ett tag sen. Ska försöka få ut henne på ett tag.

Hon vaknar säkert när jag värmer lite lax och potatis =) Känner att det börjar vara dags att stoppa ner lite smaskens i magen igen! HIhi.


Hoppas ni har en bra kväll!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0