Leedig =)

I hela 1 1/2 dag! =) Weehoo! Ska bli såå skönt. Mamma och pappa är nere i skellefteå och jag är svin sugen på att åka ner dit i morgon och fara på boda borg med dom. As roligt skulle det vara! Men jag vill ju att älsklingen ska följa då men det går inte för han har ont i foten och då kan det ju bli lite svårt att göra allt där. Men jag kanske kanske far ändå om vi får nån tid. Får se.
Borde ju egentligen måla huset och sånt istället så jag kanske stannar hemma och gör det.
Men jag kommer tvinga med alla mina vänner ner dit snart och tvinga dom att leka med mig på boda borg =)

Blir tacos till middag idag.. sitter och väntar på att Magnus ska komma hem med ingredienserna så vi kan börja för jag är as hungrig! Magen låter som en hel 100 manna orkester. Hade ju varit smidigast om jag hade handlat när jag for från jobbet men jag är ju som pank så det går ju inte så bra. Suck.
Måste. Ha. Mat. Nu.

Får väl duga med choklad medans jag väntar =)

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0