Kräftskiva!

Oh yes! Igår blev det minsann kräftskiva och efter det drog vi till bränna.
Fast först jobbade jag 9-18 och när jag slutade så stressade jag hem som ett psyk! Var tvungen att ta en powernap för jag var as trött. Sen efter lite mera stress så lyckades vi ta oss iväg till Frida och kräftorna =)
Svin gott med kräftor.. jag lyckades få i mig 1 1/2 kg kräftor själv. Gottgottigottgott =) Sen blev det ju lite tillbehör också och paj till efterrätt.

Satt och surrade en massa och sen drog vi iväg till bränna. Beställde en "super sur" drink men fick en bitter. Och så vart ju jag en riktig bitterfitta och drack några klunkar och sen tyckte jag: nä va fan ska jag sitta och försöka tvinga i mig den här vidriga grejen? Så jag gick tillbaka till baren och sa att drinken smakade rövhål och att dom antingen fick fixa den eller ge mig en ny, jag fick en ny och den var åååhhh såååå gooood! =) Dock hade den inget namn så vi döpte den till "sötnos" riktigt god var den! Så då blev jag glad igen =)

Blir nog att dra en sväng till bränna ikväll igen men dock blir det att vara nykter för min del, känns som skönt att bara sitta och surra och titta på folk och sen kunna ta bilen och brumma hem =)

Idag har jag faktiskt varit liite duktig ändå.. Håller på att färga mina vita (eller ja.. TYP vita =) ) mjukis byxor och tröja svart. Jag förstår inte varför jag köpte dom i vitt?? Jag kan ju omöjligt hålla kläder vita =) Så nu ska dom bli svarta.
Och så har jag  färgat håret svart.. eller ja.. utväxten då.. det andra var ju redan svart.

Nä.. är väl bäst att sätta lite fart nu..

Hoppas ni har en fin lördag!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0