India badar =)

Hihi.. vi var ute en stund ikväll och lekte och så var vi vid vattnet och India fick för sig att hon skulle leka i vattnet! Hon som är lite skrajsen för att bada men nu vfar hon riktigt framåt =) Skit roligt.. jag får bara hålla ett litet öga på henne eftersom att hon knappt kan simma.. haha.
Tur att älsklingen hade telefonen som han kunde filma med för hon var såå söt.. filmade inte allt dock för det tog en stund innan hon var nöjd.



Sommarens första dopp!

Annars idag har jag bara jobbat.. imorgon har jag ganska kort dag så ska väl försöka göra nåt på huset då. Och på onsdag blir det nog tjejkväll.. skulle vara super mysigt så jag hoppas verkligen det =)

Nä nu måste jag sooova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

hehe vad söt hon var när hon badade :)

2009-07-14 @ 09:46:54
URL: http://miiimary.blogg.se.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0