Happy as hell =)

Wiihii =) Fan va bra allting känns nu.. enda negativa är typ jobbet.. hihi. Idag har dom grävt och haft sig så nu har vi snart vatten till lill huset! Då är det "bara" sätta våtfolie och sånt och sen kakla och lägga klinker och sen in med badrums inredningen och så måla resten av rummen vita i taket och på väggarna. Och så köpa nya köksluckor på ikea =) Sen kan vi flytta in dit. Fast det är ju ändå ett antal veckor bort..

Marie efterlyste en skiss på planlösningen som vi funderar på och jag tänkte fota den och lägga ut här men jag hittade den inte nu när jag letade så jag får söka bättre imorgon och fixa det då =)
Så du får vänta lite till sweetie =)

Har haft världens skummaste dröm i natt också.. fatta nada alltså! Vet inte ens om det är en mardröm eller en bra dröm typ. Började lite som en mardröm men sen på slutet vart det som nästan en love story. Skit skumt.. bla så flög jag med hjälp av fladdermöss, jag liksom låg på dom och åkte på dom.. hur många som helst var dom =) Grymt coolt! Ska ta och föda upp och träna nära bats och så ska jag börja ta mig fra på det sättet. Miljö vänligt om inte annat.. haha!
Vaknade av världens brak och att huset skakade så jag hann inte drömma klart.. svin irriternade.. ville ju veta vad som skulle hända =) Skulle iaf vara riktigt kul att försöka tyda den där drömmen och se vad den betydde. Har aldrig drömt nåt liknande!

Nåja.. nu blir det sängen. Jobbar 10-18.30 imorgon och efter det ska jag fara och måla klart lill huset.

Puss å go natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 11:46:50
Postat av: Lina

Ja inte är det roligt att jobba men pengarna behöver man ju :)

2009-08-01 @ 12:44:57

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0