Häpp..

Blev inte så mycket gjort idag inte.. =) Hade ju som tänkt måla färdigt lill huset men när jag skulle till att fara så hittade jag inte nycklarna dit för att älsklingen hade farit iväg till jobbet med dom i fickan. Så det blev att städa lite och tvätta istället. Också rätt nödvändigt =) Sen har jag tagit det rätt lugnt idag.. harft lite ont i magen och då är det skönt att ta det lite långsamt.
Nu ikväll har jag surrat med Pernilla. Hon kom ut hit en sväng och det var riktigt trevligt att sitta och surra och dricka té som förr i tiden =) Vi var en sväng förbi huset så hon fick se det också. Och till helgen blir det sightseeing i det stora huset.. åååhh va jag längtar!!

Imorgon blir det en busy busy day! Skulle vara bra om jag hann måla färdigt lill huset på förmiddagen men det tror jag inte, sen är det banken och sen gammelstad och vaccinering av India. Jo och så måste jag bada henne innan vi far också.. kan ju inte med en smutsig hund till veterinären =) Ev så börjar vi gräva för vatten imorgon också. Men vi får se vad som hinns med.

Jo.. ska ju filma hur det ser ut inne i stora huset nu innan vi börjar renovera så du får se också Marre =) Men det kommer upp i helgen nångång. Wiiihooo!!
Sen när ni kommer och hälsar på i Sverige nästa gång så kanske vi har hunnit klart =)
Åh va jag saknar dig gumman!

Nu ska jag spela lite nintendo 8-bitars och sen hoppa i säng!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

fan va kul att ha en video av "de gamla huset"..svingrym idé!

2009-07-30 @ 09:34:53
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0