Chafför..

Jepp.. hade kunnat tjäna stora pengar som svart taxi chaffis igår kväll/natt kan jag säga. Tur att man är snäll och köra lla vännerna gratis då =) Haha.

Nä igår hann vi med ganska mycket faktsikt! Först var vi i huset och grejade på och började kvista och såga upp stammarna i mindre bitar. Har ju fällt typ 10 träd  på gården nu och fler ska det bli! Inte kommer jag ihåg att en motorsåg var såå tung! Haha.. fast det kanske var jag som var starkare förut  =) Känns iaf lite i armarna och nedre delen av ryggen att jag har hållt på.. men det är rätt kul iaf =)
Sen blev det en sista minuten idé att vi skulle fara till Sosso och Andreas och grilla och sen fara vidare till farmen. Och det kom vi på typ 19.30!! Hem och snabb duscha och sminka sig lite snabbt och sen tog vi motorcykeln till bredåker. Jag orkade inte dricka så jag var nykter och då naturligtvis chafför. Så till slut hamnade vi på farmen och jag säger då bara en sak... fy faaan va mycket folk! Sprang bla på en bekant från luleå som jag inte sett på år och dar så det var ju lite kul.
När dom stängde farmen så drog vi till torpgärdan och käkade hamburgare och sen for vi hem och sov.
Tog en ordentlig sovmorgon idag =)
Trist att det är så dåligt väder idag.. går ju som inte att göra så mycket direkt. Kan inte måla när det små regnar såhär och jag kan inte fortsätta kapa stammar heller. Blir nog bara en slappar dag känns det som. Haed velat fara en sväng på marknaden idag men det är ju inte så kul i det här vädret heller =(

Nä.. ska väl slappa vidare på soffan nu då =)

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0